NP Fashionshow

Gisteravond, 5 februari 2013, bood een afgeladen The Harbour Club te Amsterdam het decor voor de modeshow van fashionlabel NIKKIE van ondernemer en presentatrice Nikkie Plessen. Modeminnend Nederland (ruim 700 personen) werden getrakteerd op een bijzondere catwalk-presentatie van de volledige F/W ’13 collectie van het jonge merk NIKKIE.

Voor de NIKKIE Fashion Show werd The Harbour Club te Amsterdam omgetoverd tot een NIKKIE walhalla. Pers, modebloggers, retailers, speciaal genodigden en bekende Nederlanders als Bridget Maasland, Mart Visser, Monique des Bouvrie, Gigi Ravelli en Ben Saunders aanschouwden de NIKKIE Fashion Show vanaf een felbegeerde zitplek in de zaal.

De show bestond uit vier verschillende catwalk-rondes met kleding uit de categorieën outwear, office, casual en party. Twintig prachtige modellen toonden de collectie met verve, maar het echte verrassingselement van de show deed zich voor in de blokken casual en party. Een heuse schaatsbaan en een zestal schaatsers werden uit de kast getrokken die al schaatsend een deel van de NIKKIE collectie toonden. In de finaleronde liep Nikkie Plessen zelf mee en nam ze een warm en luid applaus in ontvangst.

Na afloop van de show was het tijd voor een after-party, waarvoor DJ Phalerieau (Valerio Zeno) de muziek verzorgde. Hier konden de gasten van de show nog nagenieten van een enerverende avond.

Nikkie Plessen: ‘Ik ben super trots op wat mijn team hier heeft neergezet. In mijn eentje had ik het namelijk nooit gekund. Ook ben ik erg blij met de positieve reacties die mijn lijn NIKKIE heeft opgewekt bij het grote publiek. Door deze show, maar ook de Modefabriek van het weekend van 20 januari én de aandacht die er is voor mijn merk, heb ik het volste vertrouwen in een rooskleurige toekomst.”

Live Republic is trots verantwoordelijk te zijn geweest voor de productie van deze mooie show samen met het team van Nikkie, Sacha Fieggen en Mandy Berger.